»Osnovna šola bi morala v osnovi varovati enakost otrok vsaj v času šolanja z zagotavljanjem enakih možnosti za vse učence.«
»Potrebujemo osnovni otroški dodatek, da bodo imeli vsi otroci enake možnosti, ne glede na to, od kod prihajajo, in ne glede na finančno stanje njihovih staršev.«
»Želim, da imajo vsi otroci v Franciji enake možnosti, kot sem jih imela jaz.«
»Šola obravnava vse učence enako, ne glede na njihove osebne okoliščine.«
»Višja izobrazba staršev pomeni tudi višje ocene otrok v osnovni šoli, torej ohranjanje socialno-ekonomskega statusa ali odražanje ekonomskega statusa na uspešnosti učenca.«
»Rad bi videl, da bi imeli otroci, ki odraščajo v romskih naseljih, popolnoma enak izhodiščni položaj kot moji otroci. Rad bi živel v taki družbi.«
»Država bi morala ustvarjati za otroke pogoje enakih možnosti, dostopnosti, že v vrtcu, predvsem pa v osnovni šoli in naprej. Morala bi jih podpreti, omogočati zdrav razvoj in jih vključevati v dejavnosti, kjer lahko okrepijo svoja močna področja in uresničijo želje po izobrazbi.«
»Ali lahko ustvarimo svet, kjer bodo otroci lahko dokončali osnovno šolo in v katerem bo zaposlovanje bolj dosegljivo.«
»Zame osebno so vse žrtve enake, otrok v Ukrajini, otrok v Rusiji, otrok v Gazi, Libanonu ... Ne smejo več trpeti. Državniki morajo narediti vse za mir.«
»Nima vsak možnosti za vajo doma. Učenci ne živijo v enakih socialnih razmerah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju